Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Reklamiranje email adresa, zakonom kažnjivo ili ne?

elitemadzone.org :: MadZone :: Reklamiranje email adresa, zakonom kažnjivo ili ne?

[ Pregleda: 2284 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs

+2827 Profil

icon Reklamiranje email adresa, zakonom kažnjivo ili ne?02.06.2014. u 11:46 - pre 120 meseci
Dobih na adresu firme email sledeće sadržine:

Citat: